[AC] Nowe niespójności na FTP

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Pon, 8 Wrz 2003, 20:45:47 CEST

Dnia pon 8. września 2003 20:20, Michal Kochanowicz napisał:

> Truizm. Zależy co się z błędami robi. Kwituje "bo tak" czy poprawia.

> Uhm, udawajmy że wszystko jest kul, to będzie spokój i nic nie trzeba
> będzie poprawiać?

> Każdy ma jakiś talent...
Czy tylko ja mam takie wrażenie, czy Ty naprawdę za wszelką cenę starasz się
NIE otrzymać rw do cvs-u ? :) Każde pytanie/prośbę o podesłanie skrótu
zręcznie omijasz (nawet tak jak tutaj - wyciąłeś z cytatu) ......... Dobrze
kombinuję ? :) Może jednak wypowiesz się wreszcie otwarcie - chesz czy nie to
rw ? :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org