Iptables-1.2.8 z cvs :-/

Wto, 9 Wrz 2003, 02:50:34 CEST

On Tuesday 09 of September 2003 02:38, Maciej Górnicki wrote:
> mam zainstalowanego nesta
> gcc 3.3.1-1
> kernel 2.4.23-pre3
> rpm-4.3-0.20030610.21
> to wina iptables'ow czy to u mnie cos nie tak?
Do zbudowania iptables z cvs trzeba mieć kernel-sources w miarę zgodny z
kernelem pldowm czyli patch-o-matic i masa innych łatek.

> Something wrong... deleting dependencies.
> make: *** [linux/netfilter_ipv4/ipt_IMQ.h] B?a;d 1
Brak łatki dotyczącej IMQ?

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux