pflogsumm.spec

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 9 Wrz 2003, 12:10:01 CEST

Dnia wto 9. września 2003 05:50, Adam Nowotny napisał:
> poprawka do speca + dwa nowe pliki:
>
> http://domelu.net/pld/pflogsumm/
>
> pflogsumm.spec
> +pflogsumm.cron
> +pflogsumm.sysconfig
Requires:   perl >= 5.6.1
Requires:   perl-modules >= 5.6.1
Requires:   perl-Date-Calc >= 5.3
w.w. zbędne, a w przypadku HEAD pakiet perl nie zawiera binarki perla więc i
trochę błędne - thnx to Radek.
[...]
Requires: perl >= 5.6.1 perl-modules >= 5.6.1 perl-Date-Calc >= 5.3 /bin/sh
perl perl-Date-Calc perl(Date::Calc) perl(Getopt::Long) perl(locale)
perl-modules perl(strict) perl(vars) /usr/bin/perl

rpm-perlprov wykrywa to sam - być może nie potrzeba dublować.

za to coś chyba nie jest wykrywane - "na rozum" można dodać:
Requires:   crondaemon #może trzeba dodać BuildRequires: rpm-brainprov ;)))
rpm -qf /etc/sysconfig/
rc-scripts-0.3.1-11
czyli Requires: rc-scripts
Po za tym w pflogsumm.cron są strasznie długie linie 140 zn., a z tego co
zauważyłem standardem jest 78. Jeżeli się źle mądrzę, to proszę mnie zbesztać
i poprawić, co bym Kolegi w błędy nie wprowadzał (i następnych do cvs). A tak
w ogóle "to mnie sie podoba". Możesz nie posyłać ew. zmian jeszcze raz -
postaram się to przejrzeć, przetestować (2 doby? ;) ) i dodać, chyba, że ktoś
się będzie szybszy, albo mnie tpsa odetnie do końca - nie mogę się połączyć z
niczym z poza jej sieci (fajansiarze).

pzdr.,
Tomek
PS most recent: o $REPORT_TIME zapomniałeś - puściłem na serwerze i jest OK
(jeszcze jest serwer + raport)
--
Tomasz Wittner
- Ra is dead.