Celestia lub ogolniej provides/obsoletes

havner lpawelcz w elka.pw.edu.pl
Wto, 9 Wrz 2003, 17:49:16 CEST

On Tue, 9 Sep 2003, Bartosz Taudul wrote:

> Robisz install, czy upgrade?

install, a powinienem upgrade? Przeciez to nie jest ten sam pakiet. Kiedys
dzialalo z install. Wolf, tak BTW, sprawdz czy ta celestie dobrze
poprawilem. Miloby tam bylo dodac takze bconda "with gtk". Nie wiem tez
czy nie wyrzucic "Requires: celestia" z celestia-task. Jak sa wszystkie
paczki i chcesz zainstalowac celestia-task, to sie pluje, bo task chce
defaulty, a celestia np earth-16k.

---
Regards       Havner
GG: 2846839                                       havner(at)pld-linux.org
          "We live as we dream, alone"   - Joseph Conrad