buildery ac

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 9 Wrz 2003, 17:36:00 CEST

Dnia wto 9. września 2003 12:22, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

>                                                  ^^^^^^^^^
>                                 Oczywiscie net-tools :)

A on przypadkiem nie chodzi czasem do szkoły?

A tak w ogóle to niektóre wątki mam po dwa razy, odpowiedzi po trzy ?(w tym
najwięcej moich) i jeszcze tpsa postanowiła, że po za Polskę nie wolno
wychodzić - googli nie miałem - WTFIGO (what the f... is going on)?! ;-)

Pozdrawiam,
Tomek

--
Tomasz Wittner