SPECS: zsh.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 10 Wrz 2003, 17:35:16 CEST

On Wed, Sep 10, 2003 at 17:05:02 +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Że co proszę? I jak to się ma niby budować na builderach? (i co jest nie tak z
> libcap)

Wątek na pcol zaczynający się od <bjlkrn$h3m$1 w inews.gazeta.pl>.
Mnie to od dawna irytowało, ale myślałem, że jakaś biblioteka źle mi się
prelinkowała, ten post mnie zmobilizował do szukania przyczyny i oto
ona.
Jak to przejdzie buildery? Cóż, to chyba Twoja działka, nikt nie mówił,
że zajmowanie się tym to bułka z masłem.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/