Plan prac nad Ac

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 10 Wrz 2003, 21:58:43 CEST

On Wed, 10 Sep 2003, Mariusz Mazur wrote:
[...]
> - kernel 2.6 - jak tylko wyjdzie z całkowitym numerkiem, to nie ma *żadnego*
> problemu, żebym cieciwie dorobił dodatkowe małe builderki na których będzie
> panem i władcą, a ów kernel wleci (a) do osobnego katalogu gdzieś w dists/ac
> lub (b) spowoduje, że katalog supported wreszcie się do czegoś przyda.

w zasadzie widzac co sie dzieje z 2.6.0 sugeruje powazniejsze prace nad 2.6
dopiero ja sie pojawi 2.6.1, albo przynajmniej kilku "hakerow" ze 2.6.0 jest
stabilne.

> Powyższy plan (zwłaszcza część o zasadach korzystania z branchy) jest
> obowiązujący i ewentualność przekonania mnie do jakiś drastycznych zmian
> oceniam na 1 procent. Więc odwołanie co najwyżej do cdg :)

<mode=joke>
A ciezki wpied*** ?
Taki zakonczony 6-cio tygodniowym zwolnieniem ??
</joke>

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}