Plan prac nad Ac - Apel

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Śro, 10 Wrz 2003, 23:14:59 CEST

Dnia Wed, 10 Sep 2003 22:57:32 +0200
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> napisał:

> Jeden: konsole. A w niej 1-oo sessji.

konsole to inny przypadek bo mamy tam nazwy sesji, Ale kazdy z wyzej
wymienionych [oprocz Eterma] dziala tylko z jedna sesja wiec co za
problem jesli w nazwie okna bedzie PLD-terminal - aterm ???

> 1. Przy czym pl_PL? Ja nie trawię LC_MESSAGES=pl_PL, zawsze używam C.
> 2. Nie mam ~/.gtkrc i bez problemu mogę w galeonie wprowadzać pl
>    znaczki.
> 3. Ustawiłem LC_MESSAGES=pl_PL, NIE MAM ~/.gtkrc i galeon gada do mnie
>    po polsku z poprawnymi pl-literkami.

moj xmms[menu] pokazywalo krzaki ale to bylo daaawno temu, widocznie sie
poprawilo.

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik