pflogsumm.spec

Adam Nowotny lists w domelu.net
Czw, 11 Wrz 2003, 07:52:53 CEST

W liście datowanym 11 września 2003 (04:38:37) można przeczytać:

> A ja bym od razu dał R: postfix - czy pflogsumm może obrabiać logi innych MTA?

Trudno mi powiedzieć - nazwa sugeruje, ze nie... ale kto tam wie, co
autor wiersza miał na myśli. ;)) Może ktoś z innym MTA sprawdzić?

> - i usunął R: rc-scripts oraz crondaemon, przy czym crondaemon dodał do
> postfix.spec . ... i tak w nieskończoność.

"r: rc-scripts" nie ma, a co do "r: crondeamon" - jeśli będzie
"r: postfix", a w postfix.spec "r: crondaemon" to jasne 8]

--
pozdrawiam,
 domelu<at>domelu.net | http://domelu.net/