logsentry.spec, logwatch.spec, rdate.spec

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 11 Wrz 2003, 09:29:29 CEST

Dnia śro 10. września 2003 15:53, Michal Moskal napisał:
[...]
> Dlaczego? Można by go wtedy on-by-default. IMHO prościej poldek -i
> rdate-cron niż szukać gdzie się to włącza i jeszcze pamiętać, żeby crona
> doinstalować.
cośtam-cron - b. mi się podoba. Może podjąć jakieś "oficjalne" ustalenia w tej
sprawie i zapisać w PLD-doc? - np.: chodzi o ustalenie schematu dla nazw
takich podpakietów, okoliczności w jakich jest zasadne tworzenia
podpaietu,...

pzdr.,
--
Tomasz Wittner