lista userów cvs'a po www

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 11 Wrz 2003, 09:49:34 CEST

Dnia czw 11. września 2003 01:04, Michal Moskal napisał:

> Nie rozumiem różnicy.
Może byś zrozumiał, gdybyś miał dial-up. Ja na http mam proxy do oglądania
offline i mogę w ten sposób bezstresowo oglądać spece ( i nie tylko to co na
head, diffy ...) bo są po http. Zrobisz dla mnie proxy na cvs? ;). A po za
tym już bodajże GoTaR wspominał, że zamiast wysyłać maile z tonowymi
załącznikami zawierającymi np.: patche do maintainerów, lepiej i kulturalniej
podesłać im linka, do tego co jest w cvs (i jest to chyba b. wiarygodne +
promocja PLD). Po za tym cvs via www to jest wizytówka projektu - dlatego
szkoda, że poprzednia wersja cvsweb czy webcvs (ta kolorowa, z informacją co
kto i kiedy ostatnio edytował) zarzynała serwer cvs.

pozdr.,
--
Tomasz Wittner
- Ra is dead.