SPECS: zsh.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 11 Wrz 2003, 11:29:47 CEST

On Wed, Sep 10, 2003 at 20:37:57 +0200, Mariusz Mazur wrote:

> To cofnij to z łaski swojej.

BuildConflicts:	libcap-devel pozostaje. W 4.0.7 jest ten sam błąd z tą
biblioteką, ale już bez niej jest czysto.
Śmiecenie testem po stdOUT (nie stdERR) jest zbyt niebezpieczne (każdy
skrypt zsh, funkcja dopełniająca, cokolwiek, może zaśmiecić dowolne
wyjście), żebyś to sobie bagatelizował pod tytułem 'nie umiem tego
zbudować'. Wziąłeś na siebie zadanie i nie rozpieprzaj pakietu dlatego,
że nie jesteś w stanie go wykonać.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/