lista userów cvs'a po www

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 11 Wrz 2003, 12:05:59 CEST

On Thu, Sep 11, 2003 at 10:56:59AM +0200, Tomasz Pala wrote:

> 1. jak miałem modem to spece, źródła i diffy między nimi trzymałem w
> wwwoffle.
> 2. jak ktoś jest zainteresowany jakimś zasobem (czy to na pcol, czy
> autor programu) podaję mu linka, pod którym dostanie:
>  a) sam zasób,
>  b) różnice w poszczególnych wersjach,
>  c) opisy zasobu (np. co robi patch).
>
> Takiego zastosowania nie mają informacje z CVSROOT.

Jak ktoś na pcol chce wiedzieć jak zrobić difflogi na listę to go
odsyłasz do http://cvs.pld-linux.org/CVSROOT/. Co za różnica?

A idąc Twoim tropem admin/, cdg/ i inne takie też należy wyciąć.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h