SPECS: zsh.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 11 Wrz 2003, 13:26:15 CEST

On Thu, Sep 11, 2003 at 13:10:26 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> No i co to zmienia?

- ziemia jest płaska,
- spójrz, nie jest,
- no i co to zmienia?

Nic nie _zmienia_. Tylko _neguje_ Twoje słowa 'spec jest błędny'.

> Nadal bzdura jest w zsh.

Bzdurą to jest nieobsługiwanie zwykłego taga przez builder.
Bzdurą to jest słowo 'nadal', bo nawet w tym wątku już zdążyłem napisać,
że zrobiłem to.

> Wyłacz używanie libcap w zsh. To
> jest prawidłowe i logiczne rozwiązanie, a nie kombinacje z BC.

Cóż, teraz i ja mam odpowiedź: napraw libcap pomiędzy rev. 1.29 a 1.36.
Bo widzisz, mi to w gruncie rzeczy wisi i powiewa: zsh też buduję sam.
Zatem nie mów mi, co mam robić, bo następnym razem bez słowa cofnę
zmiany i ręki nie przyłożę.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/