[zmechu@poczta.onet.pl: [PLD] rc-scripts i nadpisywanie plików]

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 11 Wrz 2003, 14:41:07 CEST

Takie coś dostalem:

----- Forwarded message from root <zmechu w poczta.onet.pl> -----

From: zmechu w poczta.onet.pl (root)
To: adamg w pld-linux.org
Subject: [PLD] rc-scripts i nadpisywanie plików
Date: Thu, 11 Sep 2003 00:36:28 +0200

Hej!

Mam małą prośbę - realne byłoby zaimplementowanie funkcji, która by pozwalała na zachowanie istniejącej konfiguracji? Chodzi mi dokładnie o /etc/sysconfig/interfaces/down.d/*/logger - dla ppp0 mam tam kilka istotnych rzeczy i odkąd pamietam przy aktualizacji rc-scripts zała zawartość bezpowrotnie ginęła. Maogę to oczywiście napisać od nowa, ale troszkę jest to stresujące ;-)

Pozdrawiam i z góry dziękuję -
Artur

----- End forwarded message -----