SPECS: pcre.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 11 Wrz 2003, 23:34:43 CEST

On Thu, 11 Sep 2003, Bartosz Taudul wrote:
> Po co? Jest w osobnym pakiecie. W innym formacie. Nie wiążą się z nią
> żadne dodatkowe BR.

Jak będzie 20 formatów budowanych z tex-a to zrobisz 20 pakietów?

> O co Ci chodzi? Nie mam zamiaru pieprzyć się z manem/pinfo, wolę
> poklikać w mozilli.

> [18:52 wolf w bajzel:~/rpm/SPECS]% egrep \^\%package\ doc- *
> cook.spec:%package doc-ps
> nethack.spec:%package doc-pdf
> ocaml.spec:%package doc-ps
> wine.spec:%package doc-pdf
> winex.spec:%package doc-pdf

Te są duże objętościowo, dlatego prawdopodobnie wydzielone.

> ntp.spec:%package doc-html

A tutaj? Prawdopodobnie tak samo "sensowne" wydzielenie jak w tym
przypadku...

> Do tego się jakoś nie przyczepiłeś.

To nie było miłe. Postaraj się trochę dać sobie na wstrzymanie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...