SOURCES: qt-use_own_malloc.patch (NEW)

Piotr Szymanski djurban w averne.net
Czw, 11 Wrz 2003, 23:59:49 CEST

Hi,
On Thursday 11 of September 2003 20:32, Michal Kochanowicz wrote:
> Dziękujemy za wyjaśnienie po co ten patch. Teraz wszyscy jesteśmy
> przekonani ze jest on potrzebny.
To czy jest potrzebny to ja nie wiem. U mnie aplikacje kde i jak startuja po
ok. 1-1,5 sekundy i nie moge odczuc wryaznego przyspieszenia. Dodalem go bo
giejot mowil ze qt dziala znacznie szybciej w suse,a doszedlem do tego ze to
przez ten malloc, zoabcze czy ktos cos zauwazy.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org