pflogsumm.spec

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 09:26:04 CEST

Dnia czw 11. września 2003 10:41, Paweł Gołaszewski napisał:

> Nie, tylko te, które wymagają cron-a do działania.

NIe wiem, czy dobrze się rozumiemy (pewnie nie):

rpm -qf /etc/sysconfig/
plik /etc/sysconfig nie należy do żadnego pakietu

to wyskakuje jeżeli zainstalujesz pflogsumm[1] z nie mając rc-scripts w
systemie. pflogsumm nie korzysta z żadnej funkcjonalności rc-scripts[2], ale
używa katalogu należącego do nich: /etc/sysconfig/.
Czy

rpm -qf /etc/sysconfig
"plik /etc/sysconfig nie należy do żadnego pakietu"

nie jest błędem? IHMO tak.

[1] ze zbudowanego ze speca nie zawierającego R: rc-scripts, crondaemon
[2] poniekąd uproszczenie, bo ten config pflogsumm w sysconfig jest dla crona,
który może, ale nie musi być startowany prze rc-scripts.
--
Tomasz Wittner
- Ra is dead.