PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 12:02:19 CEST

On Fri, Sep 12, 2003 at 06:27:42AM +0200, Maciej Górnicki wrote:
> Michal Kochanowicz :   Tak szczerze, to niech luserzy spier.... tylko
> zawracają dupę.
> Maciej Świniarski:         I wlasnie podejsciem do tej sprawy sie
> różnimy
>
>   Jestem zwyklym userem PLD i w pelni popieram tu Luzika. Czy to ma
Ja też, więc moje zdanie możesz mieć tam, gdzie ja mam luserów.

>   byc dystrybucja robiona przez adminow dla adminow? Poczytajcie moze
>   grupe newbie jakie tam ludzie maja zdanie o PLD. Jak uslysza PLD to
>   uciekaja w poplochu bo "to najtrudniejsza dystrybucja" i instaluja
Kul!

>   Mandraka. Prawda pewnie to nie jest z ta trudnoscia, ale chodzi o
>   sam wizerunek i co ludzie mysla o tym distro. PLD ma przyklejona
>   late ze jest trudne i ludzie sie go boją. Z takim bagazem ciezko
Zajebiście, taka *elitarna* dystrybucja.

>   bedzie bocianowi trafic pod strzrechy i na biurka. A bociany
>   wszedzie dlaczego nie? Czemu lilo domyslnie nie ma graficznego menu
>   z boćkiem? Wlasnie o tego typu pierdoly chodzi! To wlasnie sprawi ze
Bo po chuj? A jak ktoś nie ma sprzętu który może to pokazać?

>   ludzie zapamietaja PLD bo bedzie mialo swoj symbol i zrobi sie
Blablabal. Łam linie.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--