namazu.spec (HEAD)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 13:17:59 CEST

Dnia pią 12. września 2003 12:06, Paweł Gołaszewski napisał:
> On Fri, 12 Sep 2003, Tomasz Wittner wrote:
> To tak jakbyś zakładał, że skoro mam RA i /etc/pld-release z zawartością
> jak w RA to mam kernel 2.2 ....
Ja: "Ale skoro nikt mądrzejszy tego nie zrobił, to musi być tego
przyczyna." - no i jest.
Wracając do $Subject: chciałbym, zeby namazu i jego BR znalazły się na
RA-branchu - właśnie chodzi o przeróbki w perlowych specach - mam to zrobione
(tzn. zrobiłem i używam pod Ra). Ankry na moje pytanie, czy wolno założyć
RA-brancha odpowiedział tak:

"Wolno.
Nie musi sie wywodzic z HEAD. Moze byc zalozony ponizej, jesli tak
wygodniej.
Nie ma sensu zakladac brancza, jesli nie masz nic sprawdzonego, zeby don
commitnac (to nie jest branch "roboczy")."

Jak nazwać brancha, na którym to będę robił? (uprzedzając: devel-hints-pl.txt
mam przed nosem - numerem wersji nie tagować nie będę :-) )

Pozdrawiam
PS póki co zmieniłem dial-dupa no coś b. stałego.

--
Tomasz Wittner