namazu.spec (HEAD)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 15:03:18 CEST

Dnia pią 12. września 2003 13:44, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Przetestuj u siebie lokalnie i wrzuc na RA-branch.
> Chodzi o to, zeby unikac tam rzeczy niekompilujacych sie w RA.
>
> Jesli jest to nowy (dla RA) program, to moze nawet nie jest to takie
> istotne.
Uff, chyba się udało (swoją drogą pierwszy raz robię coś na stałym łączu -
bosze, co za komfort). Budowałem w chroocie i musiałem doinstalowac
kernel-headers - ale tego chyba nie wpisuje się do BR. Teraz chcę zrobić
cvs up -r 1.2 nkf.spec (czyli to co było dla NEST i perl 5.8.0)
rel++ z komentarzem, "now rel. 1 is for Ra*, rel. 2 for newer than Ra*"
ma to sens?

A i:
cat nkf.spec.ba | ./adapter.awk > /dev/null
cvs server: move away rpm.groups; it is in the way
coś się chyba pochrzaniłem przy przygotowywaniu sobie śrobowiska.
--
Tomasz Wittner