subversion

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 23:59:50 CEST

On Fri, 12 Sep 2003, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> [...]

Przeniesie się kilka projektów, popatrzy się.
Zobaczymy co to jest warte.
Narazie niech zostanie tak jak jest.

> Z FAQ:
>
> Q: Is Subversion stable enough for me to use for my own projects?
>
> A:We think so!  Subversion has small bugs here and there, but in general
> is reliable enough for real use. If it were any other project, it
> probably would have been declared "1.0" long ago; but because it's
> version-control software, we're being extra paranoid about labeling.

Zrobię mój własny projekt blueversion i napiszę w FAQ coś podobnego.
Przeniesiesz się na mój system utrzymywania projektu? ;)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...