malunek dla AC

Karol Krenski pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Sob, 13 Wrz 2003, 11:14:05 CEST

On Sat, Sep 13, 2003 at 11:42:47AM +0200, Marek Ciesielski wrote:

> Narysuj bociana z aktynem w dziobie :))))
Rozumiem, że RA to też pierwiastek. W takim razie bociek-chemik
potrzebny. Tylko jak pomiędzy kolejnymi pierwiastkami rozróżniać...
Może bociek w laboratorium miesza z jakimiś fiolkami, naczyniami i
rożne wydania PLD mają tylko nalepki pozmieniane?

mimooh