subversion

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Sob, 13 Wrz 2003, 16:11:06 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:

> hhhmmm - ja tu widzę jedną wadę - w obecnym repo jeżeli brakuje miejsca to
> można część katalogów przerzucić na inny dysk.
> W przypadku bazy db4, jaka jest w svn - pozostaje tylko większy dysk.

Zawsze można postawić bazę na LVM-ie, albo jakimś RAID-zie - tylko nie
wiem na ile rozszerzanie systemu plików na LVM/MD jest nieszkodliwe
dla już istniejącego fs. Samo zakładanie LVM trzeba zrobić przed
założeniem fs i bazy db4.

Ale oczywiście łatwiej jest zarządzać plikami niż elementami w db4
(przynajmniej dla mnie ;)

--
Marek Guevara Braun