rdate.spec, rdate-bsd.spec

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 13 Wrz 2003, 17:29:14 CEST

On Sat, 13 Sep 2003, Adam Nowotny wrote:
> dwa diffy dla rdate.spec i rdate-bsd.spec, nawiązujące do dyskusji z
> wątku "logsentry.spec, logwatch.spec, rdate.spec" ;)

W tym jest jeszcze jedna rzecz do poprawienia. rdate(-bsd) nie może być
uruchamiane razem z całym daily-cron. Zdażyło mi się kilka razy już tak,
że cron dzianny mi się 2 razy wykonał, bo nastąpiła zmiana czasu
wystarczająca, żeby tego dokonać.

Zastanawia mnie o której to należy... 0.30 ? Początkowo myślałem o 3.30,
ale lepiej wcześniejszą godzinę dać, żeby na desktopach też miało szansę
się wykonać.
22.30 ?

jakaś inna?

--