Plan prac nad Ac - Apel

Piotr Wysocki wysek w slc.black.pl
Sob, 13 Wrz 2003, 21:40:18 CEST

On Sat, 13 Sep 2003 16:44:19 +0200 (CEST)
Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> wrote:

> Z moich obserwacji wogóle widzę, że przy logowaniu się ode mnie na
> maszyny z RH to mi się samo robi. Przy logowaniu na PLD już nie. Ktoś
> wie może dlaczego? Bo to byłoby niewątpliwie bardzo przydatne i miłe.
Na podstawie jakiegoś skryptu z /etc z RH (nie pamiętam już gdzie on
siedział, nieważne) napisałem sobie skrypt (/etc/profile.d/wysek.sh):

 #!/bin/sh

 if [ $TERM = "xterm" ] || [ $TERM = "xterm-color" ]
 then
         export PROMPT_COMMAND='echo -ne
 "\033]0;${USER}@${HOSTNAME%%.*}:${PWD/$HOME/~}\007"'
 fi

Nie wiem, czy on będzie zawsze działał, tzn., czy czegoś nie zepsuje
(np. jakby nie było tego if'a, to na zwykłej konsoli by się psuł
prompt).
Aha, no i to działa chyba tylko na bashu.

--
Piotr Wysocki :: wysek.thanedd.sk