[OT] Re: namazu.spec (HEAD)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Sob, 13 Wrz 2003, 21:49:10 CEST

Dnia Sat, 13 Sep 2003 15:40:12 +0200 użyszkodnik Tomasz Wittner
<lists w mmt.pl> napisał:

> W moim przypadku nie było poinstalowanych BR ze speca na Ra builderze
> ... gdyby się zbudowało, to dopiero byłby powód do zmartwienia ;-)

To pół biedy - ja mam z serii: "co mnie to obchodzi, że pakiety
odpowiednie są poinstalowane, dla mnie ich nie ma, zresztą olać - w RH
to ja chodzę" a chęci do patchowania jakoś zero ostatnio :(

--
|:Łukasz [DeeJay1] Jernaś              :|