subversion

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 15 Wrz 2003, 10:00:13 CEST

On Sat, 13 Sep 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ja zdaję sobie sprawę, że svn zły nie jest.
>
> chodzi mi o to, żeby ktoś udowodnił, że zyskamy na tym :)
>
> Bo przypominam, że wiąże się to z całkowitą zmianą choćby automatyki
> builderowej i  całej otoczki, którą wielu sobie przez lata tworzyło.
>
> Z tego _musi_ być zysk, inaczej nie ma sensu przechodzić.

Zysk jest między innymi taki, że CVS to staroć który, żeby przeprowadzać w
nim jakikolwiek audyt kodu, wymagałby przepisania od nowa.

Po za tym nikt nie zamierza przechodzić na Subversion od razu, na razie
repozytorium jest tworzone po to żeby na nim eksperymentować i pokazac że
warto.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)