PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 14 Wrz 2003, 19:58:46 CEST

On Sun, 14 Sep 2003, Marek Ciesielski wrote:
> Z jednej strony rozumiem, że każdy robi to co potrzebne (sam jestem z
> tego zadowolony) - z drugiej jednak czasami przydały by się "jakieś
> wytyczne" - takie ogólne TODO, bo np. taki instalator to żadnemu
> mkochano, gotarowi czy wolfowi nigdy nie będzie potrzebne ;))))

hhhmmm
dobrze by było jakbyś czytał na co odpowiadasz :))

Bo ja zadałem konkretne pytanie (nie tobie, twojemu przedpiścy), ale było
skierowane do ogółu...

Tymczasem ty zaserwowałeś znowu pęczek ładnych haseł...

> Co nie znaczy, że ludziom którzy mają uwagi (nawet głupawe) można
> odpisywać w stylu ugładzonych tekstów "niech user spierd...; ch.... z z
> nimi; mam ich w d...." Kłaniają się podstawowe zasady wychowania :)

Pisz to do jednej konkretnej osoby, a nie do wszystkich...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...