pld.mysza.eu.org

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 14 Wrz 2003, 20:43:42 CEST

On Sun, Sep 14, 2003 at 04:56:39PM +0200, Jakub (mick3y) Mikusek wrote:

> Do dziś nie wiem dokładnie, ale ktoś kogoś upił, popsuli serwer i nie
> naprawili do tej pory. Szukaj nicka 'adamg' na irc i molestuj go o to.

Blisko.
Do popsuli serwer wsio się zgadza, ale potem jest trochę inaczej:
Serwer[1] jest już naprawiony, tymczasowo trzymam go w domu, dzisiaj
dołożyłem dysk, a w przeciągu kilku dni będzie przeniesiony w inną
lokalizację. W tym tygodniu wszystko wróci do normy.

Za utrudnienia przepraszamy, życzymy cierpliwości...

[1] No dobra, serwerek...
   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.