PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Pon, 15 Wrz 2003, 01:56:34 CEST

=?iso-8859-2?Q?Maciej_G=F3rnicki?= wrote:

> [...]
> i user , ktore zachowaly zdrowy rozsadek, spokoj  i pomyslaly
> trzezwo niezaslepione jakims dzikim pędem.  To malo. Bardzo malo osob wsrod
> develpoerow ktore zrozumialo o co mi chodzi.Bardzo bym chcial sie mylic ale
> Wasze podejscie raczej odstraszy nowicjuszy, tak jak do tej pory (choc ja
> bede staral
> sie przekonywac do PLD), i na dluzsza mete nic nie pomoga zajebiscie dobrze
> zrobione spece.
> Powiecie "luserzy walcie sie" ale z tych luserow kiedys wyrosna admini
> ktorzy sie sparzyli na PLD bo uslyszeli "spierniczaj cieniasie"

Jak jest ambitny, to sobie to wezmie do serca i sie podszkoli.
Jak nie jest, to mala strata.

> i beda uzywac innego distro.

krzyzyk na droge

> To jest wyscig szczurow po USERA, to sie nazywa

A komu zalezy, zeby bylo duzo userow PLD ?

> myslenie i planowanie długofalowe. I to nie jest komercha. Po mojemu to jest
> przetrwanie. Zrozumcie to kiedys w koncu ze w swiecie OpenSource chodzi o
> IDEE TWORZENIA DLA KOGOS, bo o nic innego nie moze chodzic.

Zgadza sie. A nam nie chodzi o tworzenie _dla wszystkich_.
Dla wszystkich tworza RM, Mandrake, SuSe, itp.

Nie zrozumiales, po co PLD w ogole powstalo.
Chcesz - korzystaj, nie chcesz - zainstaluj Mandrake i sie ciesz.

  phone (48)(58) 347 14 61