Raport mniejszości (było: Re: subversion)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 15 Wrz 2003, 09:58:55 CEST

On Mon, 15 Sep 2003, Tomasz Trojanowski wrote:

> Widziałbym to trochę inaczej. Najpierw struktura, a potem skomentuję
> packages/
>   gcc/
>     gcc.spec
>     SOURCES/
>   binutils/
>     binutils.spec
>     SOURCES/
>   setup/
>     setup.spec
>     SOURCES/
> branches/
>   gcc/
>     Ra-branch/
>       gcc.spec
> [...]

Nie zadziała.
Takie coś pozwalałoby tylko (jeżeli już) działać na HEAD. Nie daje
możliwości używania normalnie branchy/tagów...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...