subversion

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 15 Wrz 2003, 10:09:40 CEST

On Sat, 13 Sep 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> ojej - czy to będzie dysk fizyczny czy logiczny to zawsze będziesz miał
> poważną operację...

Błe, miałem napisać "kłamiesz", ale chyba za dużo czytam pcoa :P.

Nieprawda. Nie w SVN

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)