subversion

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 15 Wrz 2003, 10:17:41 CEST

On Mon, 15 Sep 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Wiem, że builder nie zadziała...
> Pytanie - jaka byłaby sekwencja poleceń svn, żeby coś takiego zrobić...

To zależy od struktury repozytorium, ale np.

svn checkout http://svn.pld-linux.org/PLD-packages/branches/RA-branch/dupa

modulo ewentualne dociągnięcie binariów z distfiles

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)