Raport mniejszości (było: Re: subversion

Pon, 15 Wrz 2003, 10:21:03 CEST

Tomasz Trojanowski wrote:
[...]
> Wymagałoby to zmian w /usr/lib/rpm/macros jak poniżej. Założyłem że rpm
> rozwiązuje poprawnie makro %{name} przy budowaniu pakietu -- nie
> sprawdzałem.
>
> %_topdir	%(echo $HOME)/rpm
> %_builddir	%{_topdir}/BUILD
> %_rpmdir	%{_topdir}/RPMS
> %_srcrpmdir	%{_topdir}/SRPMS
> %_sourcedir	%{_topdir}/packages/%{name}/SOURCES
> %_specdir	%{_topdir}/packages/%{name}
>
> Tu jest niestety najsłabsza punkt tej koncepcji, nie wiem czy powyższe
> będzie działać. A jeśli nawet będzie to czy nie spowoduje jakichś
> kłopotów.

Moze i nawet zadziala.
Ale ja widze powazniejszy problem.
Jak ustawic te makra, zeby mozna bylo przebudowac speca *z dowolnego
brancha*, a nie tylko z HEAD.
I to zakladajac wolanie rpm-a zawsze z okreslonego, tego samego katalogu.

Jakby sie nie udalo, to moga byc klopoty z implementacja na builderach.

  phone (48)(58) 347 14 61