subversion

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 15 Wrz 2003, 10:46:16 CEST

On Mon, Sep 15, 2003 at 10:35:15AM +0200, Tomasz Trojanowski wrote:

> Ale nikt nie chce (przynajmniej ja) rezygnować z distfiles. Tarbale i inne
> binaria zostałyby w distfiles. W repozytorium tylko to co jest do tej
> pory, czyli spece, patche i inne pliki tekstowe, ewentualnie malutkie
> binaria (*.gif, *.png)

Trzymanie tarballi w systemie kontroli wersji to pomyłka. Po co je
wersjonować? Jednym z powodów wprowadzenia df (przynajmniej moich) było
umożliwienie przejścia na svn w przyszłości.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h