subversion

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 15 Wrz 2003, 10:55:40 CEST

On Sat, 13 Sep 2003, robert j. wozny wrote:

> z prostego powodu, ze na wiekszosci maszyn masz ra i.. there is no
> spoon, er. klienta svn.

Z tego co widzę najprawdopodobniej da się zrobić klienta dla Ra, będzie to
symagało wkopiowania apr do drzewka svn przy kompilacji. Jest to opisane w
którymś pliku svn'a.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)