subversion

Pon, 15 Wrz 2003, 11:56:34 CEST

wrobell wrote:

> [...]
> a rc-scripts to Twój projekt? opiekujesz się nim?
>
> to tak jakbyś miał pretensje do Linusa, że zaczął używać bk...

Nie moj.
Ale na pytanie czyj, wlasciciel do dzis sie nie odezwal
(pytalem jeszcze za kloczka).

Nie mam do niego przetensji, ze przeniosl, tylko troche jestem ogolnie
wkurzony, ze akurat w tym momencie.
I dmucham na zimne, zeby ktos nie zrobil tego samego ze SPECS/SOURCES.

BTW1: Gdzie nalezy szukac info o wlascicielach projektow, ktore maja
      wlasciciela ?

BTW2: Nie jestem tez przeciwny przejsciu na SVN, tylko lubie _dokladnie_
      wiedziec, czego po takiej zmianie sie spodziewac/oczekiwac.

BTW3: Zamiast integrowac moje zmiany w rc-scripts pewnie strace czas na
      instalacje klienta svn na moim chroot-owanym RA...

  phone (48)(58) 347 14 61