subversion (pliki binarne)

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 15 Wrz 2003, 12:09:36 CEST

On Mon, Sep 15, 2003 at 11:39:11AM +0200, Mateusz Korniak wrote:

> To chyba nieadekwatny do statystycznej rzeczywistości przykład.
> Większość dużych rzeczy to skompresowane źródła. Minimalna zmiana
> kompresowanej treści powoduje na ogół całkowitą zmiane skompresowanego
> wyniku. W takiej sytuacji róznicowanie binarne (svn) nie będzie raczej
> skuteczniejsze od trzymania kopii (cvs).
w przypadku programu xdelta, to zależy. akurat dla gzip-a, myślę, że xdelta
ma całkiem niezłe osiągi (nie wiem jak dla binarek innego typu):

spójrz na *.xdelta w

    ftp.dante.de/tex-archive/systems/unix/teTeX/current/distrib

np.: zamiast ciągnąć około 50MB wystarczy 600kB, albo 1.3MB. na modemie
czas skraca się o rząd wielkości.

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>