Raport mniejszości (było: Re: subversion)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 15 Wrz 2003, 12:46:40 CEST

On Mon, 15 Sep 2003, Michal Moskal wrote:

> Mi się podoba. Choć może dałoby się bez osobnego SOURCES/ w ogóle?

Bez osobnego SOURCES pojawia się problem z koniecznością przenoszenia
"checkoutowanego" pakietu z packages/%{name}/SOURCES do docelowego. A
wtedy po modyfikacji trzeba przenosić z powrotem i dopiero potem
commitować. Z drugiej strony w przypadku trzymania wszystkich SOURCES
razem branchowane są wszystkie SOURCES, a nie tylko te należące do danego
pakietu.

> W connectivie jakoś to robią ;-) Myślę, że można jakiś mały automacik
> biegający po repo zrobić, albo może coś po stronie klienta. Od razu
> moglibyśmy mieć changelogi w formacie rpm'a.

Pooglądam sobię jeszcze tę Conectivę dokładniej :)

> Chyba trzeba osobno.

Może spróbować w post-commit.tmpl, ale to by chyba powodowało rekurencyjne
commitowanie, przynajmniej w formie w jakiej to na razie widzę, a z tym
mógłby być problem.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)