hotplug.init

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 15 Wrz 2003, 13:15:01 CEST

Witam,

Tak się zastanawiam, czy są jakieś przeciwskazania, żeby hotplug startował
przed network? (aktualnie po)
network	chkconfig: 2345 10 90
hotplug	chkconfig: 2345 35 65 - zmiana na np.: 2345 09 91

Bez uruchomionego hotpluga nie pojawia mi się ethX od modemu ADSL USB[1], więc
nie można uruchomić startadsl, żeby się połączyć z internetem. Z tego powodu
np.: rdate "wisi", bo nie może się skontaktować z ntp task. Po za tym jest
chyba możliwość "robienia z portów USB kart sieciowych" (nie próbowałem,
hotplug jest do tego potrzebny?).

1. Zgadnijcie, jakiego ;-). BTW wyrzucenie z BR	rpmbuild(macros) >= 1.118 z
eagle.spec - i stuff do Sagema buduje się i działa[2] pod Ra z 2.4.20-8, a
nie działa (mi) pod NESTz 2.4.20-8 :-(.
2. Nie próbowałem /usr/sbin/adsl.inittab

Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner