hotplug.init

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Pon, 15 Wrz 2003, 14:57:47 CEST

Dnia pon 15. września 2003 13:27, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Skoro nie korzysta z /usr, to chyba przeciwskazan nie ma.
> Moze sie jeszcze ktos z pcmciowcow wypowie ?
Ja jestem przeciw startowaniu hotplug'a przed chociazby Alsa, tak samo pewnie
przed network.
Powod (dla alsy):
Mam snd-card-1 snd-intel8x0
snd-service-1 snd-pcm-oss etc.
W momencie kiedy hotplug zostaje zaladowany przed alsa laduje snd-intel8x0,
przez co alsa twierdzi ze jest juz zaladowana i snd-pcm-oss sie nie laduje
Powod (teoretyczny) dla network:
mam alias eth0 rtl8139
alias eth1 3x59x
Problem w tym ze w lspci te karty sa odwrotnie widziane. Network je wystartuje
poprawnie (bo bedzie ladowal najpier rtl8139 potem 3c59x), ale hotplug
odwrotnie
IMHO hotplug na koncu

--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871