[OT] było: Re: SPECS: kernel.spec (LINUX_2_6) ...

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Wto, 16 Wrz 2003, 00:16:59 CEST

robert j. wozny wrote:
> pewnie nie-otagowal... cos mi sie baaaaldzo zdaje ze jutro pojda ACLe na
> pewnien plik (czyzby kernel.spec?)

sorry ... nie zauważyłem na commit-liście, że patch jest w SOURCES. Brak
taga.

> btw: Marku, ty na jakims x86 testujesz to 2.6? jakosc moj komputer w
> firmie niezbyt...

Testuje w domu 2.6.0-test5.cset20030912_0513.rel0.2 (poprzednie mroziły
mi maszynę) na i686. Jak na razie działa super. Co prawda brak VESA fb
i za nic nie mogę zbudować interfejsu do binarek NVIDII, ale mogę
potwierdzić, że nagrywanie CD via ATAPI jest lepsze niż pod 2.4.20.

Z ciekawych rzeczy to:

bind przy starcie mówi:
	named: capset failed: Operation not permitted

sysfs podczas initu (tuż przed Powered by PLD cośtam naciśnij I ...)
krzyczy że nie może się montować bo root jest read only - ale widzę
że jest zamontowany (co ciekawe mount go nie wyświetla - tak ma być?)

usb-uhci - nie ma takiego modułu - to pewnie przeżytek, który jest
zastąpiony hotplugiem?

Pozdrawiam,
Marek