SPECS: setup.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 16 Wrz 2003, 08:27:06 CEST

On Tue, 16 Sep 2003, blues wrote:
> Module name:	SPECS
> Changes by:	blues	03/09/16 02:32:52
>
> Modified files:
> 	setup.spec
>
> Log message:
> - added call for joinpasswd in post - not sure about that (what about
>   fresh installation?)
[...]
> +%post	-p joinpasswd
> +

tak...
Ustawiłem wykonywanie tego w post, ale trochę mi tutaj nie pasuje. Czy to
będzie działało przy całkowicie świeżej instalacji? Bo mam wątpliwości
(ale też i śpiący jestem, więc różne cuda mi się wydają). basesystem może
być jeszcze nawet nie zainstalowany, ale to raczej nie problem.

Sam programik wydaje się, że ładnie działa :)
Jeden bug jest - przy wywołaniu z usera cały czas czeka na lock, a w
zasadzie powinien odmówić działania, bo dostaje EACCESS:
open("/etc/.pwd.lock", O_RDWR|O_CREAT, 0600) = -1 EACCES (Permission denied)

To jest drobiazg, bo nic złego nie robi - taki mały brak konsekwencji :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...