joinpasswd (Re: SPECS: setup.spec (HEAD))

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 16 Wrz 2003, 12:53:29 CEST

On Tue, 16 Sep 2003, Michal Moskal wrote:

> Pełna ścieżka (poprawione).

tia... niewyspany byłem.

> I słusznie.

(nie) cieszy mnie to...

> joinpasswd jest zlinkowany z glibc, więc się nie uruchomi. To zasadniczo
> powinno wykonywać się tylko w wypadku upgrejdu, ale nie wiem jak to
> zrobić.

Może statycznie to zlinkować? będzie większe (znacznie), ale za to nie
będzie problemu...

Chyba żeby robić w %triggerpost -- setup < %{version}
Podobnie jak zrobiłem w phpBB

Jedna sprawa z joinpasswd - on dodaje userów/grupy.
Z tym, że te grupy też znikają z setup... co wtedy?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...