joinpasswd (Re: SPECS: setup.spec (HEAD))

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 16 Wrz 2003, 13:53:49 CEST

On Tue, Sep 16, 2003 at 01:11:25PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> W jaki sposob znikaja?

Znaczy w wersji 1.0 był user foo, a w wersji 2.0 już go nie ma.

> Nie widze %{pre,post}un

Userzy w setup są bezpośrednio w passwd, nie są dodawani komendami.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h