http://achurch.org/bind8-verisign-patch.txt

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 16 Wrz 2003, 14:31:48 CEST

On Tue, 16 Sep 2003 krzak w linux.net.pl wrote:
> http://7thguard.net/news.php?id=3429
>
> Jakie bedzie nasze zachowanie ? zostawiamy jak jest czy szukamy
> rozwiazania ? ja jestem za jakims paczem ktory powstrzyma to cos co
> wyszlo z verisign

Ciekawe jest to, że w ten sposób firma żyjąca z zaufania do swoich
certyfikatów sama sobie podcina żyły. To spowoduje, że ich wpływy raczej
zmniejszą się, bo o ile jeszcze tydzień temu miałem u nich kupić
certyfikat, to teraz tego nie zrobię...

Co do łatania - na pewno nie łatka w tej postaci, bo to metoda czołgowa.
To musi być opcja konfiguracyjna, a nie hardcoded wartość.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...