http://achurch.org/bind8-verisign-patch.txt

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 16 Wrz 2003, 18:47:40 CEST

On Tue, 16 Sep 2003, Cezar Cichocki wrote:

> VTAM!
>
> On Tue, Sep 16, 2003 at 12:25:13PM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> [...]
>
>  Zgaduję: jakieś niedobitki "dotcomowe" przetrwały w ich dziale
>  marketingu? Tak czy inaczej sprawa żenująca :-(

Zaraz, zaraz.. nie jest tak przypadkiem ze IANA (czy jak te organizacje
zwal) wyznaczya iles tam podmiotow do zarzadznai domenami typu .com, .net
itp. I teraz czy to co zrobil Verisign nie jest czynem nieuczciwej
konkurencji, sprzecznym z zasadami udostepnienia im tych praw?

Cos jak kiedys ktos probowal NASKowi udowodnic w przypadku .pl,
jak NASK mial "widzimisie" w rejestrownaiu domen.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-