PLD-doc: svn-repository-rfc.txt (NEW)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 16 Wrz 2003, 18:53:01 CEST

Dnia wtorek 16 wrzesień 2003 13:52, Tomasz Trojanowski napisał:
(...)
> %_topdir        %(echo $HOME)/rpm
> %_builddir      %{_topdir}/BUILD
> %_rpmdir        %{_topdir}/RPMS
> %_srcrpmdir     %{_topdir}/SRPMS
> %_sourcedir     %{_topdir}/%{name}/SOURCES
> %_specdir       %{_topdir}/%{name}

Czyli co? - podział na trunk, tags, branches bedzie tylko po stronie serwera a
przyszły builder bedzie zaciagał speca (niezaleznie od taga/brancha) do
%{_topdir}/%{name}? Szkoda - główną zalete svn upatrywałem w tym, że bedzie
możliwość trzymania lokalnie (w drzewku takim jak na serwerze) nie
kolidujacych z sobą specy z różnych tagów/branchów. Teraz, gdy np. mam na
dysku zmodyfikowany foo.spec z -r DEVEL a chcę podejrzeć foo.spec z head to
muszę robić mv foo.spec foo.spec~ && cvs up -A foo.spec, no a pozniej to
odkrecać - to nie jest wygodne.

--
Adam Gorzkiewicz