brakuje R: kernel-headers w docker.spec

robert j. wozny speedy w ziew.org
Śro, 17 Wrz 2003, 07:57:26 CEST

On Wed, 2003-09-17 at 01:56, wrobell wrote:

> Problem w tym, że nie bardzo wiadomo, który pakiet powinien być w BR:
> - glibc-kernel-headers - nagłówki kernela na którym było kompilowane glibc
> - kernel-headers       - nagłówki kernela dystrybucyjnego
>                          w wybranej przez użytkownika wersji
> - nic                  - nagłówki kernela niedystrybucyjnego
>
> ponieważ są różne zdania na ten temat, użytkownicy mogą sobie wybrać
> i dlatego glibc-devel nie ma odpowiedniego requires

moze: provides: headers i BR: headers.
a swoja droga jak patrzylem to nie powinnismy uzywac kernel-headers (i
"nic") do budowy userlandu... a glibc-kern-headers... uchm. mam jakies
niejasne problemy do wykorzystania tego (mam teraz hybryde kern-headers
i glibc-kern-headers)

--
robert j. wozny
... Lubie mowic o niczym. Jest to jedyna rzecz, na ktorej